6.9.2012

Maatuskat

Olen minä tehnyt vaikka ja mitä, vaikkei sitä blogi aktiivisuuden perusteella uskoisikaan!

Reilu vuosi sitten jo mainitsinkin, että lähden tänä syksynä opiskelemaan käsityönopettajaksi. Ja niinhän minä tein, tosin en Raumalle vaan Helsinkiin. Elokuussa sitten muutin tänne ja nyt aika on mennyt uuteen opiskelupaikkaan ja kaupunkiin tutustuessa. 


Useampi työ odottaa valmiina kuvausta ja olen minä ihan ensimmäisen oman ohjeenkin kirjoittanut! Siitä kuitenkin lisää ensi kerralla:)

Tässä kuitenkin maatuskat, jotka on tein siskolle. Lankana näissä on alesta löytynyttä Gjestalin Jadea, jota neuloin nyt ensimmäistä kertaa. Lanka tuntuu ihanan pehmeältä ja oli kivaa neulottavaa. Sain yhdet pikku kerät molempia värejä riittämään kun poikkesin ohjeesta sen verran, että tein peukaloista raidallisen sijaan pelkästään siniset. 


Jestas, kun nämä kuvat on taas valjuja, tuo tumma väri on siis sinistä:D Näistä lapasista jäi tosi hyvä fiilis ja veikkaampa, että toiset on vielä tälle syksylle luvassa!

3 kommenttia:

Kardemumma kirjoitti...

Onnea opiskeluun! Maatuskat ovat oivan väriset! Tasaista jälkeä tuosta langasta näyttää syntyvän.

Sanna kirjoitti...

Onnea opiskeluun toivottelen minäkin! Ja onpa somat maatuskat!

santra kirjoitti...

Tosi kauniit lapaset. :)