21.4.2012

Ajattelin vaan kertoa...

Että olen edelleen hengissä ja vaikka täällä ei mitään tapahdukkaan niin olen sentään muiden blogeja ehtinyt seurata! Syynä hiljaiseloon on ihan kamala kiire koulujuttujen kanssa. Sen siitä saa kun laiskottelee koko syksyn... En ole ehtinyt koskea puikkoihin tai itseasiassa edes ajatella sitä maaliskuun lopusta lähtien. Huomasin että olin saanut saanut tunnustuksen joten kirjoitampa siitä tänään:)

 Kiitos Elios  ja Santra!

Tunnustuksen saaneen pitää kiittää sen antaneita, kertoa itsestään 7 asiaa ja jakaa tunnustus 15 blogille eteenpäin. Mä päätin olla kapinallinen ja tehdä vain kaks ekaa:D

1. Aloitin juuri laihdutuskuurin ja laitoin jumppakortin. Kesäkunto here I come!
2. Mun kandin paperit odottaa edelleen yhtä laskiksen kurssia. Kuun ens torstaina on sit viimeinen mahdollisuus eli kaikilla sormet ja varpaat ristissä silloin.
3. Vihaan aamuherätyksiä, siis sellaisia kun kello soi ja on pakko nousta. Niin ja hyttysiä!
4. Tykkään vuodenajoista ja loskasateet kuuluu asiaan. Mikä sen ihanampaa kun mennä ulos kuuntelemaan sadetta ja hyppiin lätäköihin:)
5. Keksittiin mun ohjaajan kanssa mulle ihan mahtava gradun aihe, joka liittyisi lankojen kasvivärjäykseen. Toivottavasti tämä onnistuisi (jo muutama idea on lopulta osoittautunut ei niin hyväksi).
6. Käytän melkein aina mekkoja ja hameita. Mun kaveri oli ihan ihmeissään kun yksi päivä pölähdin yliopistolle farkuissa.
7. Rakastan teetä ja juon sitä monta kuppia päivässä. Äiti toi mulle kiinasta ihanan haudutuskupin ja teetä jossa on kuivattuja hedelmäpaloja, nam:)


Toivottavasti kiire helpottaisi ja pääsisi pian taas neulomaan!

1 kommentti:

Matonkude kirjoitti...

"Vihaan hyttysiä" =D =D

Niin minäkin.

Voimia viimemetreille!