22.1.2012

Posti toi

Perjantaina minua odotti mukava yllätys kotiin tullessa! Olin voittanut eriparivillasukka blogin arvonnassa ja paketti saapui juuri sopivasti ennen viikonloppua.


Niinhän siinä sitten kävi etten tajunnut ottaa paketista tai sisällöstä kuvaa kun oli niin innoissani. Kaikki muu mitä paketista löytyi on jo paremmissa suissa, mutta tässä itse paketin helmi<3 En tiedä oliko vihiä väriin käyty täältä katsomassa vai osuiko valinta tuurilla näin nappiin. Kiitos paljon, tästä tulee jotain superihanaa itselle! 

Olettekos muuten huomanneet lukemistossa ongelmia? Jo jokin aika sitten huomasin, ettei kaikkien lukemieni blogien kirjoitukset päivity aina lukemistoon. Ongelma on jatkunut nyt jo jonkin aikaa enkä tiedä mitä sille tekisin. Onko teillä samanlaisia ongelmia vai onko tämä mun bloggeri vaan vähän väsynyt?

Kuten varmaan olettekin huomanneet olen yrittänyt opetella ulkoasun muokkausta:) Kamalan vaikeaa, mutta samalla myös mukavaa testailla erilaisia juttuja. Saa nähdä mihin lopulta päädyn... Tervetuloa uudet lukijat!

7 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Kivoja neuleita täällä. :)

Mulla on ollut samaa ongelmaa viime aikoina, että kaikki kirjoitukset ei näy lukemistossa. Ärsyttävää! Osa niistä näkyy kuitenkin esim. seuraavana päivänä ja osa ei ollenkaan.

Lankakeiju kirjoitti...

Voi, että kun olet saanut ihanaa lankaa.

Minullakin on ollut sama ongelma. Varsinkin viime aikoina lisäämieni blogien kaikki uudet tekstit eivät ole näkyneet.

Kardemumma kirjoitti...

Ongelmaa on ollut. Joskus sitten pompahtavat yllättäen monen tunnin /päivän jälkeen. Varsinkin jos on vuodatuksen blogi. Lisäksi toisten blogeihin kommentoinnissa on ollut ongelmia. Jos klikkaa, että kommentoisi, niin saa vain valkoisen sivun. Vilahtaa vain se kommentointisivu ja sitten ei mitään. Kun vaihdan selaimen exploreista operaan, pääsen kommentoimaan osaa noista blogeista.

Suloista lankaa sinulla!

tiinaniit kirjoitti...

Kyllä mä vähän täältä etsiskelin vinkkejä, että mikä väri olisi varmasti mieluinen. :)

Mulla on ollut readerin kanssa hieman päinvastainen ongelma, se kun on halunnut näyttää kaikki tekstit mulle vähintään kolmeen kertaan eikä millään usko, että ne on jo luettu...

santra kirjoitti...

Oi mitä herkkulankaa!!!! Nams.

Kyllä mullakin on ollut samaa ongelmaa noitten päivitysten suhteen. En näet ole ainoa.

Emma kirjoitti...

Nam mikä väri :D

Effi kirjoitti...

Kiva kuulla, että en ole ainoa jolla on ollut ongelmia! Toivottavasti taas pian alkaa toimimaan normaalisti:)

Löysin langalle aivan upean mallin, mutta siitä sitten myöhemmin enemmän!