1.12.2011

Säälittävä Syksy

Tahtoo lunta! Melkein kaksi viikkoa olen odottanut sellaista ilmaa, että valokuvien ottaminen onnistuisi edes vähän. Sitä ei nyt vaan näytä tulevan niin näihin on tyytyminen! Tänään sentään olin kotona "valoisan" aikaan niin sain edes jonkilaista todistusaineistoa valmistuneista kuvattua:D

Chevalies Mittens oli yksi ensimmäisistä ohjeista joka päätyi Ravelryn jonoon ja siellä ne sitten pysyivätkin pitkään. Pelkäsin lapasten olevat vaikeat ja suuritöiset, joten ne saivat aina väistyä muiden juttujen tieltä. Malli pääsi vihdoin puikoille kun päätin tehdä sillä äidille lapaset jouluksi. Jälkeenpäin voin todeta, että eihän tuo mikään vaikea edes ollut. Ohje oli niin selkeä ja hyvin tehty, ettei sillä voinut muuta kuin onnistua.
 Lankana näissä on 7 veljestä ja puikot olivat 3,5mm. Ostin tuon langan syksyllä tietämättä mitä sillä teen, tuo väri oli vaan niin ihana:) Kerästä saisi melkein toisetkin lapaset eli voi olla, että joulun jälkeen teen tällaiet itsellenikin. Pidän tässä mallissa erityisesti tavallista pitemmästä varresta ja siitä miten napakka se on. 
 Suunnittelin tekeväni vaikka mitä joululahjoja, mutta tilanne näyttää nyt niin heikolta, että saa nähdä jääkö nämä jopa ainoaksi itsetehdyksi lahjaksi. Olen huomannut, että silloin kun "pitäisi" tehdä jotain niin ei vaan kiinnosta. Ei edes silloin kun ainoa joka käskee on minä itse:D Onneksi kukaan ei tiedä mun suurista suunnitelmista niin ei tarvitse murehtia vaikka lahjat jäisivätkin tekemättä. Ihanaa, mun sisko tulee huomenna kotiin ja on täällä yli itsenäisyyspäivän eli kaikkea kivaa olisi luvassa. Hauskaa loppuviikkoa kaikille!  

3 kommenttia:

hillanen kirjoitti...

Ihanat. :) Tuo lapasmalli on ihan huippu, mie tykkään kanssa.

Lankakeiju kirjoitti...

Kauniit lapaset.

Elios kirjoitti...

Oi, ihana väri kuten myös malli!