20.9.2011

Monenlaisia tunnustuksia

Skotlanti oli ihana paikka! Puoleentoista viikkoon mahtui monia upeita paikkoja ja tietysti oli ilo viettää aikaa siellä asuvien kavereiden kanssa. Suunnitelmat matkalla neulomisesta meni ihan mönkään. En malttanut edes koskea lankaan ja puikkoihin, mutta kukapa olisi näissä maisemissa!

 Edinburghissa oli meniellään ihana tempaus uhanalaisten eläinten suojelemiseksi. Kaupunki oli täynnä taiteilijoiden koristelemia oikean kokoisia elefantteja, tiikereitä, krokotiileja ja simpansseja. Ihmisellä oli mahdollisuus osallistua keräykseen tavaratalossa jossa myyttiin pieniä patsaita, jonka jokainen ostaja sai paikan päällä maalata ja koristella mieleisekseen. Niinhän siinä sitten kävi, että tuliaisiin varattu aika ja raha menikin pieneen norsuun:)
En käynyt koneelle melkein kahteen viikkooon joten eilen lueskelin illalla seuraamieni blogien päivityksiä useamman tunnin. Olen myös saanut kaksi tunnustusta! 

Tämän sain Ellieltä:
Ihanaa kun joku on tuota mieltä:)
Tunnustuksen saaneen pitää vastata viiteen kysymykseen ja lähettää tunnustus eteempäin viidelle.
1. Lempiruoka: Tää on aina yhtä vaikee! Mut sanotaan tällä kertaa et kaikki intialainen
2. Lempimakeinen: Mansikka suukot
3. Lempiluettava: Taru Sormusten Herrasta
4. Mieleisin tapa tehdä käsitöitä: Kyllä se on sohvalla neulominen
5. Lempielokuva: Ylpeys ja Ennakkoluulo

Ja tunnustuksen haluan laittaa eteenpäin näille ihanille blogeille!

Toisen tunnustuksen sain Elinalta
 Suuri kiitos tästä!

Tämän tunnustuksen saaneen pitää kertoa lukijoilleen 8 asiaa itsestään, joita ei ole vielä aiemmin kertonut.
1. Mun mielestä Scandinavian Music Group on ehkä maailman ihanin bändi.
2. Rakastan eläimiä ja mun suuri haave olisi vielä joskus päästä safarille.
3. Olen allerginen vaikka mille, siksi mulla ei ole lemmikkiä vaikka sellaisen tahtoisinkin:(
4. Mulla on käynyt parempi tuuri kun kaikilla lottovoittajilla yhteensä, mulla on nimittäin kaksi maailman parasta siskoa<3
5. Rakastan kaikkea vanhaa kuten taloja, huonekaluja, esineitä, koruja yms. Niissä vaan on niin paljon enemmän luonnetta kun uusissa jutuissa.
6. Disneyn prinsessa leffat on musta aivan ihania ja katselen niitä edelleen.
7. Olen maailman laiskin perfektionisti.
8. Sain tänään uuden puhelimen, kiitti Isä! 

Tällä kertaa jätän tämän tunnustuksen laittamatta eteenpäin, saakoon nuo viisi edellistä riittä! Monta toinen toistaan ihanampaa blogia löytyy tuolta linkeistä, käykäähän kurkkaamassa:)

5 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Kiitos tästä tunnustuksesta Effi!

Tiina kirjoitti...

Voi kiitos! Olen huono laittamaan tunnustuksia eteenpäin, mutta otan tämä silti iloisena vastaan. :)

Zelda kirjoitti...

Nuo maisemat ovat kyllä ihan mykistäviä!

hillanen kirjoitti...

Kiitän! Palasin juuri Lontoosta, ja nettipimennosta ja ilahduin kovasti :) Kiitos uudestaan!

jina kirjoitti...

Tuhannet kiitokset tunnustuksesta, Effi :)