4.9.2011

Dream Stipes

Sukkasato on ollut täydessä vauhdissa jo useamman päivän ja minä olen neulonut huivin!
Rakastuin Andreas shawliin heti kun näin sen ensimmäisen kerran. "Tahtoo tuollaisen huvin" vimman aiheutti tämä  Lankahullaannuksesta bongattu toteutus. No, tämä ei kuitenkaan ole kyseinen ihanuus vaan wannabe sellainen. Olen nimittäin yrittänyt käyttää ravelrysta vaan ilmaisia ohjeita ja tämä oli jotain sinnepäin niin tyydyin tähän.
Ei tämä Dream Stripeskaan mikään huono malli ole:) Huivi valmistui tosi nopesti ja oli odotettuakin helpompi tehdä. En ole neulonut montaa huivia enkä yhtään näin ylhäältä aloittaen aiemmin. Olin aina ajatellut, että tällaiset huivit ovat kaikki tosi suuri töisiä ja hitaita. Ehkäpä nyt uskaltaudun koittamaan muitakin jonossa odottavia malleja!
Lankana käytin Dropsin alpacaa ja puikot olivat 3,5mm. Valkoista lankaa meni vajaa kerä ja vaaleanpunaista puolitoista. Tuo vaaleanpunainen on itse värjättyä ja esiintyi toissa postauksessa vielä violettina. En käsitä miten väri näyttää nykyään tuolta!
Suunnittelin, että antaisin tämän huivin kaverilleni jonka nurkkiin olen menossa majailemaan viikoksi, nähtäväksi jää raskinko luopua tästä:D

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Ihanan herkkä ja kaunis huivi. :)

Sanna kirjoitti...

Aivan ihana huivi! Varmasti mukavan pehmoinen ja lämmin.

Lankakeiju kirjoitti...

Voi kuinka kaunis huivi.

tiinaniit kirjoitti...

Ihana huivi! Kauniit värit ja varmasti lämminkin. :)

Elina kirjoitti...

Kaunis huivi!